Reklamace a vrácení zboží
Jak postupovat při vrácení zboží?
Máte zákonné právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží a zaslat nám jej nepoškozené a nepoužité zpět.
- Nejprve nás prosím o vrácení zboží informujte emailem na info@coolmama.cz.
- Zboží zašlete společně s formulářem pro odstoupení od smlouvy zpět na adresu Nikol Davidová, Šumavská 36, Brno, 602 00.
- Jakmile zásilku obdržíme, zašleme Vám dobropis a vrátíme peníze zpět na Váš účet.
- Formulář pro odstoupení od smlouvy si můžete stáhnout zde.
Jak postupovat při reklamaci?
Reklamace a právo z vadného plnění upravují naše obchodní podmínky. https://www.coolmama.cz/obchodni-podminky/
- Nejprve nás prosím o vzniku reklamace informujte emailem na info@coolmama.cz.
- Zboží nám zašlete na adresu Nikol Davidová, Šumavská 36, Brno, 602 00.
- Posoudíme oprávněnost reklamace a dohodneme se s Vámi o dalším postupu.
- Lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dnů, ale většinou vše řešíme do týdne. :-)
- Reklamační protokol si můžete stáhnout zde.
Jak postupovat při výměně zboží?
- Nejprve nás prosím o výměně zboží informujte emailem na info@coolmama.cz.
- Zboží zašlete na adresu Nikol Davidová, Šumavská 36, Brno, 602 00.
- Jakmile zboží obdržíme, zašleme Vám obratem zboží nové.