Garantujeme dodání do Vánoc u objednávek odeslaných nejpozději 18.12.

Reklamace a vrácení zboží

Jak postupovat při vrácení zboží? 

 

Máte zákonné právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží a zaslat nám jej nepoškozené a nepoužité zpět. 


Jak postupovat při reklamaci? 

 

Reklamace a právo z vadného plnění upravují naše obchodní podmínky. https://www.coolmama.cz/obchodni-podminky/

  • Nejprve nás prosím o vzniku reklamace informujte emailem na info@coolmama.cz.
  • Zboží nám zašlete na adresu Nikol Davidová, Šumavská 36, Brno, 602 00.
  • Posoudíme oprávněnost reklamace a dohodneme se s Vámi o dalším postupu. 
  • Lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dnů, ale většinou vše řešíme do týdne. :-)
  • Reklamační protokol si můžete stáhnout zde.

 

Jak postupovat při výměně zboží?

  • Nejprve nás prosím o výměně zboží informujte emailem na info@coolmama.cz.
  • Zboží zašlete na adresu Nikol Davidová, Šumavská 36, Brno, 602 00.
  • Jakmile zboží obdržíme, zašleme Vám obratem zboží nové.